پس زمینه مرداب

فکر می‌کنم کمتر پیش آمده باشد که برای مدتی طولانی از یک Wallpaper - به قولی، کاغذ دیواری ویندوز - استفاده کرده باشیم. چندین روز پیش، والپیپیری طراحی کردم که با آن والپیپر همیشگی Keynote Grass زیبا (که پس‌زمینه‌ی بسیاری از اسکرین‌شات‌هایی است که در اینجا استفاده کرده‌ام) عوض کردم و هنوز هم پس‌زمینه ویندوزمان هست.
طراحی‌های ما هم که همیشه تابعی است از متغیرهایی مرتبط با حال و اوضاع درونی‌مان.
مرداب؛ در پنج رنگ ساده (انتخاب رنگ‌ها هم گویی مشتق همان تابع مذکور است!) و پنج رنگ با گرادیان و کنتراست بالا. برای دانلود، بر روی عکس کلیک کنید.

Simple








Gradient







توجه: اگر زیاد پشت مونیتور می‌نشینید از استفاده‌ی از پس‌زمینه‌های با کنتراست بالا بپرهیزید، برای چشمانتان مضر است!

حاشیه:خودم از رنگ آبی‌اش استفاده کردم.
حاشیه2: کسی چه می‌داند؟! شاید بعد از این پست رفتیم میان همین Keynote Grass زیبا!
Blogger

Check Google Page Rank