4 ّFirefox Extensions

فایرفاکس، علیرغم بدقلقی هایی که روی کامپیوتر من میکنه و مشکلاتی که در دیدن بسیاری از وب سایتهای ایرانی داره (البته که مشکل از طراحان وطنی است!!!)، هنوز هم برام دوست داشتنیه! ... شاید یکی از دلایلش غیر از سرعت لود بالاتر نسبت به IE ،همین اکستنژنها یا پلاگینهایی باشه که کارایی اون رو بیشتر میکنه!
خیلی ازوبلاگها و وب سایتها هستن که این اکستنژنها رو معرفی میکنن، اما من چهار تا ازبهترین و به درد بخورترینهاش رو آماده کردم که فکر میکنم مفیدتر از بقیه هستن!



اول: Fasterfox که واقعاً سرعت وبگردیتون رو افزایش میده! ... اگر تا الان دانلودش نکردین، حالا دانلود کنید!(91kb)
دوم: یک دانلود منیجر برای دانلود آسان فایلها در هنگام مرور صفحات با Firefox. (ظاهراً تنها دانلود منیجری هست که برای فایرفاکس وجود داره؟!)(404kb)
سوم: این دیگه برای وبلاگ نویسها و کسانی هست که تو کار درو کردن لینک هستن! این اکستنژن کار با سایت محبوب delicious رو بسیار آسونتر میکنه!(61kb)
چهارم: این اکستنژن هم برای استفاده از فضای GMail برای آپلود فایلهاتون هست! بسیار مفید و به درد بخوره! کلی خدا پدر بیامرزی داره!!!(74kb)

برای نصب اکستنژنها، پس از دانلودکردن فایلها کافیه که فایل رو با موس بکشید و بر روی آیکون فایرفاکس رها کنید؛ سپس برای استفاده از آنها، یک بار فایرفاکس رو ببندید و دوباره باز کنید!

پ.ن1: در مورد فایرفاکس یک چیز جالب به چشمم خورد و اون این بود! سایتی با دامنه ie7.com (مخفف Internet Explorer 7) که تنها یک صفحه با لوگوی فایرفاکس هست و شما رو به سایت http://www.mozilla.org(شرکت سازنده فایرفاکس) هدایت میکنه!
این هم از زیرکی فایرفاکسیهاست دیگه!
پ.ن2: با همه این حرفا Opera یه چیز دیگه س!
Blogger

Check Google Page Rank