از رنجی که می بریم...

آدم گاهی اوقات کم میاره!... به قول یکی از دوستان، کم آوردن مهم نیست، مهم کاری هست که بعدش میخوای انجام بدی! این یکی دو هفته ای، حسابی درگیر گرفتاریهایی از نوع جدید(!) بودم (چیه؟! نکنه انتظار دارین همه شو اینجا بنویسم!). بازخورد(!) برخی از اطرافیان هم در این میان فوق العاده جالب و دیدنی بود.
به خاطر همین گرفتاریها -که ممکنه در آینده خیلی نزدیک، بیشتر هم بشه- نه به جواب دادن به ایمیلها رسیدم، نه به خوندن وبلاگهایی که دوستشون دارم، نه آپدیت کردن اینجا و نه پیاده کردن اون چیزهایی که تو ذهنم بود (پیاده کردن مخ خودم در واقع!).خلاصه ما رو به بزرگی خودتون ببخشید و از این حرفا!!!


... هر سال میگیم دریغ از پارسال!

امسال نفهمیدم ماه رمضان کی اومد و کی شب قدر شد و الان هم که با شتاب داره میگذره! کاش این چند روز باقیمونده رو بتونم درک کنم. سال پیش شبهای قدر رو دانشگاه بودم. شبهایی که توی جمعیت مسجد هر کسی رو میتونستی ببینی. انگار شب آشتی کنان همه آدمها با خدا بود. خدایی که فکر میکنم گاهی اوقات مدتها فراموشش میکنیم.
خوش به حال آوامین که اینقدر آسمونی شده!... تازه! این پست جالب رو هم از رو دست یک ایمیل نوشته که بسیار خوشمان آمد:

گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌كنم ...
گفتی: فانی قریب
.:: من كه نزدیكم (بقره/۱۸۶) ::.

گفتم: تو همیشه نزدیكی؛ من دورم... كاش می‌شد بهت نزدیك شم ...
گفتی: و اذكر ربك فی نفسك تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد كن (اعراف/۲۰۵) ::.

گفتم: این هم توفیق می‌خواهد!
گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لكم
.:: دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/۲۲) ::.
...

[لینک این پست]

خدا من رو هم به راه راست هدایت کناد!
(بگید آمین!)

آنچه گذشت...

این مدت که نبودیم، کلی علم و تکنولوژی پیشرفت کرد و اطلاعات فناوری پیدا کرد و بر بار دانش افزوده شد!
راستی! شنیدم هنوز گوگل ِ برخی نقاط، قطع و وصل میشه... آره؟!
بچه های پوسته های فارسی هم دارن یه کارایی میکنن و احتمالاً به زودی بلاگر فارسی (چونان وردپرس فارسی که تکانی به خودش راه داد!) قراره یه تکانی به خودش بده!

احسان عزیز هم که ما رو با این کارقشنگش، غافلگیر و شرمنده و خوشحال کرد! دستش درد نکناد!


حرف آخر

خلاصه اگر از این به بعد، اینجا کمتر از پیش آپدیت شد و گاهی اوقات هم اثری از آثارمون ندید، دلتنگی نکنید!

پ.ن: این جلوه های ویژه ای که توی این پست از خودمون در کردیم، موضوع یکی از پستهای بعدی است، احتمالاً!
Blogger

Check Google Page Rank