40 اتفاقی فقط در فیلم ها رخ می دهند

بدون شک، سینما یکی از بزرگترین ایده های بشر بوده که از بسیاری ابعاد قابل بررسی است. به همین دلیل از نقش بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی، حتی در زندگی عادی مردم نمیشه صرف نظر کرد. تعدادی از فیلم ها در تاریخ سینما جاودان شدند و تعداد بیشتری از اونها نتوانستند حتی مدت کمی بر پرده ی سینما ها دوام بیاورند. اما حتی فیلم های بزرگ هم در بسیاری از اوقات دارای نقطه ضعف های ریز و کوچکی هستند که شاید از چشم بسیاری از بیننده ها پنهون بمونن، اما از زیر ذره بین نکته سنج منتقدان در امان نخواهند ماند.
بشر به کمک سینما و جلوه های ویژه توانست بسیاری از رویاها ی خود رو هم تحقق ببخشه. حالا دیگه خیلی از اتفاقات در زندگی روزمره هم هست که به خاطر دور از ذهن بودنشون میگن: « این جور چیزها مال فیلمها ست ».
در اینجا نمونه های جالبی ذکر شده است. 40 اتفاقی که فقط در فیلم ها روی میده! مثلا اینکه:
همیشه روبروی ساختمانی که محل ملاقات هست یک پارکینگ وجود داره!
وقتی که میخواید از تاکسی پیاده بشید لازم نیست داخل کیف پول رو نگاه کنید! فقط دستتون رو بکنید توی کیف و به طور تصادفی یک اسکناس به راننده بدید و پیاده بشید!!!
معمولا اتومبیلها، با یک تیر منفجر میشوند!
تیر اندازی که به 20 تیر انداز دیگه شلیک میکنه، شانس بیشتری داره نسبت به 20 تیراندازی که در آن واحد به سمت اون یک نفر شلیک می کنند!!! ( معروف به قانون استالونه!)
و ...
Blogger

Check Google Page Rank